close

25/09/2008

終於掌握到搭車時間

冇再遲到 yeah!!

行行下去搭車

竟然見到以靜

1排冇見真係好似過左好耐咁

haha

今日係小巴站等車 {#emotions_dlg.emotion_056}

熱到出哂汗

以為今日既堂應該會輕鬆

又做present

d 野好難諗

then 之後2d design

初初佢講個d 都知點做la

咪5聽lor

前面請左野我地食

阿橋又令左自家製曲奇

好味!!haha 食下食下

點知就係咁

佢講左點整曲線呀~

大佬!! 5好講咁快la

我見到前面個幾個

係我咩都仲整5到既時間

已經整到第3個圖案喇

有冇咁快呀

then 咪問ar sir lor

問左佢1次

轉個頭又5記得

咪再問lor

會5會覺得我蠢&煩??

好彩最尾係我認真發問之下

成功左!! happy*

但個hw 好難呀

要人畫隻鹿仲要上埋色

會5會太高估左我{淚}

then 因阿橋要睇4條一路通陰間

+上小巴太多人喇

排到去7-11 個個位wor

做就我地搭的飛奔葵芳

我地4個變左做宅女!?

5係ar ma

phoebe 你因住近得我地多變埋

 

**本身欠我成4百+一本場刊既

   依家係俾返$$我喇

   但佢竟然當場刊冇左1年事

   佢又試5覆pm喇

   之前又係咁

   on左又5理人

   過左時間又主動pm人

   d人真係好賤!!

   好心你幫得人訂野就咪拖$$

   雖然我之前要會考遲令

   有少少係我5 o岩

   但都冇理由屈我令左野

   話我博大冒

   明明就係你話d 貨係另1個女仔到

   要等佢返黎先整得d 野

   點知拖到最後係5俾野人

   這件事真係煩左我好耐

   決定d 野盡量都5會再係個度訂

   除非其他訂既都full 哂

   hold 住哂人地d $$

----------------------------

題外話{4條一路通陰間}

係!

就係上次同阿榕睇花男final時講既

我死都5肯睇個個

聽日先知lu

 

5知係咪真係咁驚

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    jjbibi7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()