close

24/09/2008

琴日諗住今日實要返學la

冇咩期待佢會打到今日

點知...

1開 tv 就見到全日制停課wor

即係上網睇下駛5駛返la

but 訓5返呀~想訓都冇得訓

唯有listen music in web la

好彩冇左prog & vart 咋

5係又drawing 又要交hw

返到去上story

又要處理班務

我地班終於有左個班長

雖然5識佢就係既

呢堂聽聽下同左阿橋傾計

又聽漏左d 野tim

我相信下堂1定貫徹始終咁重複

creative 呢d 野真係...

仲得上堂既點點game & 阿基米德

yan sir 既經驗 睇200次drama

真係覺得我1定  

then pe 堂帶左33去換

3/5 女仔著左以前學校3

著pe3 好似返返方中個時咁

好懷念!!

thx phoebe 帶褲俾我呀~

雖然最尾都冇著到 sor~

俾個個人話我地遲到

都冇話幾點集合!!

跑左我    

仲係咁甩鞋帶

跑出黎結果係劣呀

12mins59s okay la

幫手執完野就返返去更衣室

 影左相ya!

遲d 去泳水??

我想打壁球壁球壁球呀!!

星期1約左去行街街食雪糕 keke

arrow
arrow
    全站熱搜

    jjbibi7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()