close

01/04/2009

wait in 9龍塘

行錯出口haha

出到去

得我1個女仔到左

then 大家到齊

行去搭車

carmen 冇黎

去左基督教訓練中心

係大埔的

去到

聽野

話我地係船度

冇lala 去左荒島

有人黎緊救我地

我地好肚餓

要煮野食

俾我其實有人黎緊

我就等到黎左

返返去先食lor

12 members

叫左cokking lama

驚你有牙haha

目標係準時走得

煮野kaka

俾左住叫去令燃料

但行到去

都係eric 同jason 令

間學校真係好恐怖

then 洗洗切切咁

總算煮到

嚴重5夠食

after檢討

去返9龍塘mtr

齊齊食野

then 自己走左lu

知左好多野

真係估5到

希望

我都5係被你討厭個個

以上

arrow
arrow
    全站熱搜

    jjbibi7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()