close

14/03/2009

1早同辰cc去cwb

陪去打多個耳洞

join renee

點知...

間野未開

去左食野

係咁影相

有美顏功能haha

點知join埋其他人

d野食都未黎

原來冇落單lor

等左成半個幾鐘

算lor

去唱k

叫左白汁雞飯

5好味lor

過相ing

step做左文書

仲未令哂相

唱歌

唱唱下好high

係咁企跳跳跳

成班癲左

係咁同fafa影相

haha

{越來越愛}

拍片haha

new mv ne~

唱{自由}

真係好正~

說甚麼??

說愛我!!!

{超喜歡你}

好愛呢首歌

high到最高點喇

16連拍

勁好玩

4個人

同小冰扮錫

kaka

影多幾次

諗動作諗到頭都爆

with bing 個個

可惜影5到出黎

5係真係勁正~

last 大合照

cut左單

都影左成30mins

haha

5捨得走

then

去返去打耳洞

辰cc好驚

我係旁邊都係

勁大聲

齊齊去西9

整頸鏈甚麼的

我最終都係整左

mars kaka

去左食kfc

好誇我地

食得好快

可能真係太餓了

yoyo好冷呀

我都覺得自己爛

唉~真係大有人在

1山還有1山高

行行行

令返頸鏈

我個條mama

可能整得趕la

choose 咩都5add

短既襯返mars

4個搞左好耐

整長整短

add heart

行返去南昌站

yoyo continue cold

冷死了

byebye step

then 上車

*又知多件事

*明周想點呀

*低b

*咪影衰hk la

*個件3係n年前lor

*想點

*想玩野咋ma

*放你自己lor

*5知就係度吹水

係車度

講下講下想喊

東1向有眼光

搵件正妹呀你

5係5放過你

我飛都飛黎tw搵你呀

{留下來}

{留下來}

{在我心里住下來}

以上

arrow
arrow
    全站熱搜

    jjbibi7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()