close

30/12/2008

神探加利略

koh+ very good

then 去食飯

冇咩胃口

行左陣街

再去左爬蟲館

join 呀岑

去左黃金海岸

同叮噹影相

我同lai 勁開心

係咁影

之後去返蝴蝶灣

都估到

得我1個女仔

同俊同言buy炭and drink

以為要自己令

haha

原來係鋪頭推黎

3個坐係48爐成30mins

涷死左

之後燒燒下落雨lor

落左少少我地收哂野

勁有危機意識

之後落大雨

我地就冇事

笑講

如果地震

我地實冇事

1路燒1路玩

燒到成11點幾

再懲罰

haha

去返西鐵站

全程killer

玩到最後1班車

返到屋企成點

2009 願望

{談戀愛}

冇lala 用書面語

因為其實5係

但冇野講就呢個

費時行la

如果真既話

我想長大

覺得自己仲好細路女

拍拖既順其自然la

以上

arrow
arrow
    全站熱搜

    jjbibi7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()