close

27/09/2008

等左咁耐既想入飛飛con

飛飛都話3年喇~第1次係hk 開con

55 同之前睇飛飛live

緊張& high好多

 

 

入到去會場keke

我地行黎行去

終於搵到我想要buy既野

但好多人呀!!

得返個幾鐘

實排5到 give up

好多野都想buy

難得我帶左$$

then 就周圍行下咁la

冇lala有位大叔(?) 行過黎

係個袋令d野出黎wor

嚇得我!!

原來佢只係賣螢光棒o者

仲話我有好多隻色ge

紅黃藍紫都有...

梗係冇同佢buy

我地1早係出面buy左lu

初初$30,then$20

最後$19送bb

其實都貴左ge

但我5想繼續搵

入到去搵位

好易搵到

可能係因為係入去之前睇左座位表la

我坐block9 y7

好後喔但可以睇哂整個舞台效果

都5知係好定壞喇

入去睇親都有飛飛poster

keke 開心死我

and 仲有張驚喜貓紙

1早知左 haha

1開show 個下

感覺係哇哇哇!!!

好正ar

坐到咁遠都係抵

出場個時真係好型

好似大東隻腳真係傷得好厲害

見到跳慢左&好辛苦

經過幾日既惡補

飛飛唱個時我都可以跟住唱既

未唱之前叫我地嗌大聲d

咁佢地既傷彷彿可以冇左

飛飛話呢場係今年既第1場

下年再開下下年再開

我地梗係好la

跟住唱左好多首歌

每個造型都好令

亦儒今次好多地方solo

跳舞and b-box

學左咁短時間都好好喇

亞綸彈琴keke

其實聽碟劉力揚都okay

but 現場就mama

係佢繼續唱落去個陣

我同tung 去左廁所

估5到咁多人

我排排下去左傷殘個個

我地2個1齊入去

點知到我去個時

個死野自拍

大佬影相5好影埋我

我著緊褲ge

去去下聽到飛飛開始唱

我直頭係跑出去

好在都係o岩o岩開始唱o者

懷舊既造型好可愛喔~

唱暗戀你超搞笑

d音 keke

其實我鍾意飛飛唱慢歌

因為我跟得到ma

但快歌又開心d

keke 矛盾!!

真係好似飛飛所講 high 翻天了

到我地驚喜個度

有d失望

我好大聲咁唱

點知我個個area 得我同yan 唱

唱唱下得返我咋

我地個邊又少人螢光棒wor

期待下次紅館見飛飛 

以下為con 曲目:

1.出神入化

2.我有我的young

3.心裡有數

4.明日香

5.小小大人物

6.愛到

7.愛的王道

8.一萬個快樂

9.夏雪

10.超喜歡你

11.出口

12.一個人流浪

13.tiamo

14.my girl

15.老實情歌

16.暗戀你

17.uptown girl

18.不會愛

19.戰友

20.至少還有我

21.不死之謎

22.雙截棍

23.恆星

24.為你存在

25.只對你有感覺

26.美麗新世界

27.新窩

*真係好想buy 飛飛's goods

arrow
arrow
    全站熱搜

    jjbibi7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()